خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/30 - 09:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
قادری:

وزارت ورزش عملکرد مناسبی در شیراز و زرقان ندارد/ کمبود امکانات ورزشی مشهود است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: وزارت ورزش عملکرد قابل دفاعی در استان فارس و به ویژه شهرستان شیراز ندارد و اقدام خاصی تاکنون انجام نداده است که بتوان آن را مطرح کرد در حال حاضر سالن های ورزشی دارای کمبودهایی هستند که باید برطرف شوند اما هیچ اقدامی در این رابطه انجام نشده است.

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از عملکرد وزارت ورزش گفت: در موضوع ورزش حوزه انتخابیه دچار مشکلاتی عدیده ای اعم از نبود چمن مصنوعی در روستاها و امکانات ورزشی و ... بوده است.

وی افزود: سالن 6 هزار نفری در شهرستان شیراز در دولت سیزدهم به بهره برداری رسید اما تاکنون از آن استفاده ای نشده است و این هم به دلیل کاستی ها و نقایص موجود در این سالن بوده است که باید حل می شد اما متاسفانه اقدامی در این دوره صورت نپذیرفته است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس بیان کرد: وزارت ورزش عملکرد قابل دفاعی در استان فارس و به ویژه شهرستان شیراز ندارد و اقدام خاصی تاکنون انجام نداده است که بتوان آن را مطرح کرد در حال حاضر سالن های ورزشی دارای کمبودهایی هستند که باید برطرف شوند اما هیچ اقدامی در این رابطه انجام نشده است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: هیچ پروژه ورزشی در این دوره از سوی وزارت ورزش در حوزه انتخابیه پیش برده نشده است و شاهد وضعیت نامطلوبی در حوزه انتخابیه هستیم بالاخره وزارت ورزش باید به رسالت اصلی خود که رفع مشکلات ورزشی است رسیدگی کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 379760
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار